2 Οκτ 2015

Friday's Pieces!

... ή αλλιώς Wake Me Up When September Ends. Ο Σεπτέμβριος λοιπόν τελείωσε, το καλοκαίρι έφυγε και νοιώθοντας τη βραδινή δροσιά αρχίζω να γράφω. Σχεδόν αυτόματα, χωρίς σχέδιο, ξεφορτώνω σκέψεις στο χαρτί. Βολεύει που είναι Παρασκευή. Χαίρομαι που ξαναβρίσκω τα αγαπημένα μου Friday's Pieces!



1) Φέτος η δύσκολη σεζόν στην εργασία μου πέρασε σχετικά ανώδυνα. Υπάρχει ένα σχετικό ρητό: "ότι δεν μπορείς να αποφύγεις, απόλαυσε το", aka "σκάσε και κολύμπα!"
2) Τα 12ωρα 12ωρα βέβαια, και η κούραση κούραση. Τι κούραση δηλαδή, εξάντληση! Για να καλοπιάσω τον εαυτό μου, μου έδωσα τη χαρά όλες αυτές τις μέρες να τρώω ασύστολα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Το αποτέλεσμα είναι ένα μεγαλοπρεπέστατο ρεκόρ κιλών στη ζυγαριά μου. Αυτή τη στιγμή ζυγίζω τα περισσότερα κιλά που έχω ζυγίσει ποτέ στη ζωή μου. Έβερ.
3) Το σώμα θυμάται. Ναι. Δοκίμασα να τρέξω ένα απόγευμα στη μαρίνα και πήγε καλά. Όχι μακριά, αλλά δεδομένων των συνθηκών (βλέπε 12ωρο καθισιό και συνεχή μάσα), πήγε καλά! Εδώ και λίγες μέρες έχω υιοθετήσει ένα νέο τρόπο γυμναστικής που συνδυάζει ενδυνάμωση και ευλυγισία που πιστεύω θα με επαναφέρει σύντομα στα κανονικά μου. (note to myself: να θυμηθώ να σας τα πω!)
4) "It's The End Of The World As We Know It". Πριν λίγες μέρες επιβεβαιώθηκα στην πεποίθηση μου ότι τίποτα δεν είναι παντοτινό και ότι ουδείς είναι αναντικατάστατος. Επίσης, "Someday Goodbye Will Be Farewell" , αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία..
5) Κάθε τέλος είναι μια νέα αρχή! Αλλά δεν θα περιμένω το τέλος για να ξεκινήσω!! I'm already on my way!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: