3 Απρ 2014

Μην κλαις πάνω από το χυμένο γάλα!

Όλοι έχουμε μια συγκεκριμένη εικόνα για τους ανθρώπους που μας περιβάλλουν. Οι περισσότεροι ασυνείδητα βλέπουμε τους ανθρώπους όπως θα τους θέλαμε να είναι. Αλλά έρχεται μια ωραία πρωία που τρως τη σφαλιάρα της απογοήτευσης. Και όλο το οικοδόμημα του μυαλού σου καταρρέει. 
Ως καλοπροαίρετος άνθρωπος, πιστεύω στο καλό που έχουν οι άνθρωποι μέσα τους. Δικαιολογώ παράξενες συμπεριφορές, συγχωρώ, δεν κρατάω κακίες, αλλά εστιάζω στα θετικά στοιχεία μιας σχέσης, είτε είναι προσωπική, είτε επαγγελματική ή οικογενειακή. Στον κύκλο μου έχω αρκετούς σταθερούς ανθρώπους που καμιά τριβή ή διαμάχη δεν κατάφερε να μας χωρίσει.
Όταν όμως μια κουβέντα (μια φράση μόνο) έρχεται να ανατρέψει τα δεδομένα, που το μυαλό τόσο προσεκτικά έστησε, το σοκ είναι μεγάλο. Ποια είναι η σωστή αντίδραση σε αυτή την περίπτωση; Σενάριο Α: κρύβεις την απογοήτευση, προσπερνάς και συνεχίζεις στο ίδιο τροπάρι (αλλά δεν ξεχνάς και αυτό σε τρώει) Σενάριο Β: περνάς στην αντεπίθεση, βγάζεις το θυμό και γίνεσαι μαλλιά κουβάρια.
Επίλογος:
Εγώ πάντως προτιμώ να συγχωρήσω τον εαυτό μου για τη λάθος εκτίμηση, να μου χαμογελάσω στον καθρέφτη και να προχωρήσω κρατώντας τους ανθρώπους που αξίζει να είναι στη ζωή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: