17 Νοε 2011

Τέλος Εποχής!

Τι λες τώρα...! Εδώ η είδηση που μόλις διάβασα και αφορα σε ένα από τα πιο ιστορικά ξενοδοχεία της πόλης μας. Κι εδώ η είδηση σχετικά με την παλαιότερη εφημερίδα. Διπλή θλίψη λοιπόν φίλοι μου, αφού και από τους δύο αυτούς χώρους έχω όμορφες αναμνήσεις.
Στο Μακεδονία Παλλάς, στην προ Grecotel και Classical εποχή, παιδάκι τότε έκανα τις ωραιότερες βόλτες, μπαίνοντας από την είσοδο προσωπικού και φτάνοντας στην κουζίνα, όπου με κερνούσαν πάντα τετράγωνο τοστ με πατατάκια. Το καλύτερο μου βέβαια ήταν όταν ανεβαίναμε στην κουζίνα του ρουφ γκάρντεν γιατί εκτός από υπέροχη θέα, είχε και ωραίο παγωτό!
Στη εφημερίδα Μακεδονία πάλι έκανα τα πρώτα επαγγελματικά μου βήματα. Βγήκα στο δρόμο και δώστου ρεπορτάζ και άγχος πολύ γιατί ήταν η πρώτη φορά που δημοσίευα κείμενα μου. Στον χρόνο που έμεινα εκεί νομίζω ότι πραγματικά έμαθα όσα πάσχιζαν να μας μάθουν τέσσερα χρόνια στο πανεπιστήμιο. Να 'ναι καλά οι άνθρωποι που με βοήθησαν, οι τότε συνάδελφοι μου, και μακάρι να μη χάσουν τις δουλειές τους.
Σκεφτόμενη όλα αυτά, αναρωτιέμαι όταν βάζει λουκέτο η ιστορία της πόλης μας -γιατί περί ιστορίας πρόκειται- που πάμε;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια: