23 Απρ 2011

Wonder ? Woman

Η ιστορία λαμβάνει χώρα στη Νέα Παραλία Θεσσαλονίκης, εκεί που παρκάρουν τα αμάξια, οριακά στο νερό, έξω από το μέγαρο.
Βγαίνω από τη θεση του συνοδηγού, είμαι μισό βήμα πριν πέσω στο νερό. Ανοίγω την πίσω πόρτα και πετιέται -ανυπόμονος όπως πάντα- ο σκύλος μου. "Σπλαατς". Τρομάζω, αγχώνομαι, φοβάμαι... "Μπλααααφ", χωρίς σκέψη βουτώ κι εγώ στο νερό. Τον πιάνω. Δεν είναι ο γνωστός μικρούλης. Είναι ένα θηρίο, διασταύρωση λύκου με ροντβάιλερ που παλεύει με το νερό. Τον αρπάζω, τον σηκώνω ψηλά με τα δύο χέρια και πετυχαίνω το απίθανο: τον πετάω στο πλακόστρωτο, ενώ τα πόδια μου κολυμπάνε για να μη βυθιστώ. Αφού τον βλέπω να τινάζεται, δίνω ένα σάλτο, βγαίνω κι εγώ στα στεγνά και ξεκινάμε τη βόλτα χωρίς να έχουμε πάθει την παραμικρή δερματοπάθεια. Φυσικά, συνεχίζω τον ύπνο μου ατάραχη.