4 Απρ 2011

Norm_69 στο σαλόνι μου!

Είμαι πολύ χαρούμενη που εν'τέλει το φωτιστικό των ονείρων μου βρίσκεται στα χέρια μου, έτοιμο συναρμολογημένο. Το μόνο που μένει πια είναι να βρεθεί ο τρόπος να το κρεμάσω...
Λέγεται Norm_69 και είναι της εταιρίας Normann-Copenhagen. Εδώ το επίσημο site της εκπληκτικής αυτής εταιρίας! Όπως ίσως έχω ξαναπεί θεωρώ την Κοπεγχάγη το επόμενο ''Λονδίνο" τόσο όσον αφορά στο design όσο και στο φαγητό.
To Norm_69 το είχα πρωτοδεί στο περιοδικό Τ3. Μια μικρή έρευνα εδώ στη Θεσσαλονίκη δεν απέδωσε, αλλά όταν τυχαία το συνάντησα στην Κύπρο αμέσως έγινε δικό μου. Θα έχω να το λέω ότι έφερα φωτιστικό από την Κύπρο. Βλέποντας το κουτί, αντιλαμβάνεσαι... δεν ήταν και σπουδαίο κατόρθωμα!
Το κατόρθωμα ήταν η συναρμολόγηση. Έχουμε και λέμε: 66 μαλακά πλαστικά κομμάτια που τσακίζουν και κουμπώνουν το ένα πάνω στο άλλο, συν μια κυλινδρική βάση και δύο κωνικά στοπ για τη λάμπα. Την οποία λάμπα, άπαξ και τη συνδέσεις δεν την αλλάζεις ποτέ!
Δε χρειάστηκε ούτε ψαλίδι, ούτε ταινία ούτε άλλα εργαλεία, παρα μόνο λεπτά δάχτυλα και επιμονή. Η κατασκευή μου πήρε ένα τριωράκι, από τις 19.30 ως τις 22.30. Όταν μπεις στο νόημα η διαδικασία γίνεται εύκολη, τα δάχτυλα μετά από κάποια φάση αρχίζουν να πονάνε, αλλά δεν το παρατάς, γιατί ξέρεις ότι δεν πρόκειται να καταπιαστείς ξανά.
Το αποτέλεσμα, άκρως εντυπωσιακό, 'κάθετε' στο τραπέζι της κουζίνας μου. Μένει μόνο να κρεμαστεί. Αλλά αυτή είναι μια άλλη ιστορία...


Δεν υπάρχουν σχόλια: