31 Δεκ 2009

Όταν λες 'δυο-χιλιάδες-δέκα΄ σχεδόν τραγουδάς!

Μπορεί και να είναι ιδέα μου, μπορεί και να γελάσεις,
αλλά το 2010 δεν το λές... το τραγουδάς!
Εγώ τουλάχιστον!
Από πολύ μικρή το 2010 φάνταζε στα μάτια μου σαν μια χρονιά ορόσημο!
Εκεί είχα αποθέσει τα όνειρα μου!
Το 2010 ήταν το μέλλον, το τόοοοοοσο μακρινό!
Το 2010 θα είχα μεγαλώσει! Το 2010 θα είχα κάνει οικογένεια! Το 2010 θα κυκλοφορούσα μόνο με τακούνια και κραγιόν όπως μαμά μου! Το 2010 θα είχα πάει στον Καναδά! Το 2010 θα είχα γίνει διάσημη! Το 2010 θα είχαν ανακαλυφθεί τα ανθρωπόμορφα ρομπότ και τα εναέρια τραίνα!... το 2010 ακουγόταν σχεδόν ουτοπικό!

Να που έφτασε!

Η ευχή μου για το νέο έτος - το τόσο τραγουδιστό - είναι: Να το ζήσουμε 'χορεύοντας' - εντός εισαγωγικών - κι ότι είναι να γίνει, ας γίνει!
Καλή Χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: