20 Νοε 2009

Friday's Pieces

1) Πρωί πρωί σήμερα παραλίγο να τσακωθώ με έναν γεράκο για μια μπουγάτσα με τυρί. Έχω την εντύπωση ότι σχεδόν πάντοτε οι 'ηλικιωμένοι' ψάχνουν αφορμή για καβγά, γεγονός που οφείλεται στην ανεξέλεγκτη έκκριση μιας ορμόνης παραξενιάς που έρχεται με το γήρας. (λόγω των μεταλλαγμένων τροφίμων και του μονοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα η συγκεκριμένη ορμόνη άρχισε να εκκρίνεται ανεξέλεγκτα και σε νεαρότερες ηλικίες, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Φόρτωσε λοιπόν ο τύπος και άρχισε να ουρλιάζει ότι αυτός ήρθε πρώτος και δικαιούται την τελευταία μπουγάτσα με τυρί. Τα 'βαλε και με μένα και με την νεολαία γενικότερα.. Σιγά όμως μη του κάνω τη χάρη. "Εντάξει δικέ μου, πάρε συ το τυρί που ξέμεινε απ'το πρωί, θα πάρω εγώ την άλλη με την κρέμα που είναι πιο φρέσκια, μόλις βγήκε". Τον άφησα πίσω μου απορημένο, και φεύγοντας αντιλήφθηκα ότι κι αυτός κρέμα πήρε τελικά.
2)Έπεσε στα χέρια μου το φυλλάδιο της πολιτιστικής γραμμής του ΟΑΣΘ, νούμερο 50, και πραγματικά το βρήκα μια πολυ ωραία πρωτοβουλία, αντάξια των open bus tours μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων. Συνειδητοποίησα -ντροπή μου αλλά το παραδέχομαι- ότι υπάρχουν σημεία ιστορικού ενδιαφέροντος σ'αυτή την πόλη που δεν έχω επισκεφθεί και ούτε καν αναγνωρίζω. Βρε, μήπως να κάνω τη διαδρομή καμιά μέρα? Μόνη παρατήρηση: στην ανατύπωση του φυλλαδίου θα πρέπει να υπάρξει και μετάφραση του κειμένου στα αγγλικά.
3)Όλα τα σκέφτονται αυτοί οι υπεύθυνοι του Φεστιβάλ. Μπράβο τα παιδιά! Θέλεις πχ. να παρακολουθήσεις μια προβολη που παίζεται στις 3.00 το μεσημέρι στον Κασσαβέτη. Αλλά δεν μπορείς. Κανέεενα πρόβλημα! Ανατρέχεις στο πρόγραμμα και βρίσκεις την επαναληπτική προβολή. Δυο μέρες μετά. Στον Παύλο Ζάννα αυτή τη φορά. Πάλι στις 3.00. Μπράβο τα παιδιά! Πρόβλεψαν και έλυσαν άψογα το πρόβλημα της.. απόστασης.
4)Φεστιβαλικής γκρίνιας συνέχεια: ή μάλλον να ρωτήσω: Εσένα πως σου φάνηκε ο μαύρος λευκός πύργος με το τεράστιο ροζ '50' επάνω του; Όχι, θέλω να μου απαντήσεις..
5)Ζητω συγνώμη για την ακατάσχετη φλυαρία, είναι ένας τρόπος να ξορκίσω τον απίστευτο πονοκέφαλο που έχω απ'την ώρα που ξύπνησα, κι εύχομαι καλό Σ/Κ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: