16 Οκτ 2009

Friday's Pieces

1) Eπαναφέρω μια παλιά στήλη αυτού εδώ του blog, αρχής γενομένης από σήμερα.
2) Έπεσε το μάτι μου στο εξής: "Βελτιώνονται οι φράχτες, βελτιώνονται κι οι άλτες". Κάποιος κατέθεσε τη σοφία και την έμπνευση του σε τοίχο επί της Αριστοτέλους.
3) Άκουσα δεκάδες φορές σήμερα τη φράση 'Καλή Χρονιά!' Απάντησα άλλες τόσες 'Καλή Σεζόν' ...ρε παιδιά, νοιώθω σαν να ήρθαν τα Χριστούγεννα...
4) Μπήκα στο τριπάκι των Heroes ξανά. Chapter Five, Season Three, όπως θέλεις πές το, εγώ το λέω 'κάτι-να-μας-απασχολήσει-μέχρι-να-ξαναρχίσει-το-Lost'.
5) Τέλος, αποφασισα να μειώσω δραστικά το χρόνο που περνάω στο internet και στο social networking. (εξαιρείται βέβαια το blog). Πάντως, αν θέλεις ξέρεις που να με βρεις!
Καλό Σ/Κ!

5 σχόλια:

cjk είπε...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΛΟΙΠΟΝ!

Στον ημιόροφο θα σε βρούμε?

...και όπως λένε οι Cure ....

I don't care if Mondays black
Tuesday, Wednesday heart attack
Thursday, never looking back
It's Friday, I'm in love!

Publisher είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Your Catherine είπε...

@cjk: εγώ θα προτιμήσω το άλλο που λέει.. ΄παρασκευή πρωί, λαλα λαλαλαλαλα..' γιατί έχω λαλήσει 9-9 στον ημιόροφο πίσω απ'την κυλιόμενη..

@publisher: sorry man, your annoying spamming doesn't fit in here. my post has nothing to do with X'mas after all..

Antonissss είπε...

μου φαίνεται πεφτει πολλή δουλειά! όσο για το "5)" νομίζω όλοι πρέπει να κάνουμε το ίδιο!..
cheers

Your Catherine είπε...

μη παρασυρεσαι.. εγώ ξεκίνησα νωρίς και βαρέθηκα γρήγορα..