29 Οκτ 2008

Time Travelling

Η 28η-Οκτ ήταν για μένα ένα ταξίδι στο χρόνο. Δεν έχει σημασία η ημερομηνία, αλλά το γεγονός ότι λόγω της αργίας βρήκα επιτέλους χρόνο να ασχοληθώ με τα 'πράγματα' (=ζωή) που έχω αφήσει στο σπίτι των γονιών μου. Άνοιξα λοιπόν παλιά κουτιά γεμάτα αντικείμενα και ξεχύθηκαν οι αναμνήσεις. Βρήκα... και τί δεν βρήκα!
Παλιές φωτογραφίες, αυτοσχέδια ημερολόγια, σελίδες εφημερίδων και περιοδικών με τον ήρωα μου, περιτυλίγματα από σοκολάτες με μηνύματα πιο γλυκά κι απ'το περιεχόμενο γραμμένα επάνω, κασσέτες (ναι, κασσέτες!) με χιτάκια της εποχής -'Coco Jumbo', 'Εγώ κι ο πουφ' στην ίδια κασσέτα, α ρε Μαρία!-, αποκόμματα από εισιτήρια του ΚΤΕΛ (είχε φτάσει μακριά η χάρη μου!), εσώφυλλα σχολικών βιβλίων με αφιερώσεις, υφασμάτινα βραχιολάκια που έφτιαχνα -δε θυμάμαι πια πως- μόνη μου, μια βιογραφία των R.E.M. (1993, εκδ. ΣΙΓΑΡΕΤΑ) με φωτογραφίες του Michael Stipe με ξανθό σγουρό μαλλι κλπ κλπ κλπ.
Όταν γύρισα στο καινούργιο σπίτι κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και δεν μπόρεσα να κρατηθώ, τον ρώτησα: "Ποιά είσαι συ, και τί έκανες σε εκείνο το Καθρινάκι;"
[Μεταξύ μας, προτιμώ τον τωρινό -πιο πονηρεμένο- εαυτό μου!]

Δεν υπάρχουν σχόλια: